wtorek, 6 czerwca 2017

Dziecko to Miłość...

Witajcie Kochani! Po romantycznych, pastelowych i zwiewnych klimatach mam dziś coś innego do podzielenia się. :) 

Mam wrażenie, że im starsze mam dziecko, tym bardziej "wyrastam" z projektów dla małych dzieci... Jednak moja lepsza połówka twierdzi, że z tego się nie wyrasta ani nie zapomina, jak jazdy na rowerze, zatem postanowiłam cofnąć się odrobinę w czasie i spróbować na nowo podjąć wyzwanie scrapowania ze zdjęciami małej Róży.

Wcale to się nie stało ot tak sobie... Motywacją i zachętą była dla mnie nowa kolekcja Magicznej Kartki - Słodkie Safari. Ostatnio pokazywałam Wam blejtram, który stworzyłam z tą kolekcją. Spodobała mi się jednak na tyle, że w głowie zrodziły się kolejne pomysły na te urocze, słodkie zwierzaki... Tak powstał kolorowy, radosny, milutki miękki w dotyku (za sprawą tkaniny o nazwie minky) mini album, a jednocześnie projekt warsztatowy. Poza pięknymi papierami Magicznej Kartki, z których powycinałam grafiki, wykorzystałam tutaj również filc z Na Strychu oraz wykrojniki Sizzix - uroczy domek: Sizzix Thinlits Die - Home Sweet Home #2 Mini, chmurki z zestawu: Sizzix Framelits Die Set 9PK w/Stamps - Hot Air Balloon oraz chwosty stworzone za pomocą wykrojnika: Sizzix Bigz Die - Tassel-tastic. Zapraszam do pooglądania... :) 

Ale najpierw - zapraszam na warsztaty, które odbędą się 15 lipca w Magicznej Kartce, w Katowicach. Tak się cieszę, że znów zawitam na Śląsk! 
Będzie to Maraton Albumowy, podczas którego wykonamy dziecięcy album, który mam dziś dla Was oraz ostatni projekt z serii "Wspomnienia w słoiku", czyli tagbook w dekoracyjnym słoju, w wersji romantyczno - ślubnej. Zapraszam! 


A teraz już słodki i kolorowy album z "misiową" okładką, pełen słodkich zwierzaków i wycinanek z filcu...















Dziękuję pięknie za odwiedziny i pozdrawiam Was ciepło!! 

PS. = ZERKNIJCIE W BOCZNĄ KOLUMNĘ, TU NA PRAWO - widzimy się w sobotę na Ogólnopolskim Zlocie Scapbookingowym??? Mam nadzieję, że tak! 

2 komentarze :

Patty O'Malley pisze...

Sweet album!

Aneta pisze...

Jest fantastyczny! Uwielbiam takie klejone albumiki i dla siebie robie juz tylko takie ostatnio. Świetna ta nowa dziecięca kolekcja i fantastycznie tutaj wykorzystana. Ciekawy pomysł na okładkę.

LinkWithin

.